GENERALFORSAMLING 2026
Hjortekær Grundejerforening indkalder til ordinær generalforsamling.
Torsdag den 16. april kl. 19:00 - 22:00
Lyngby Handelsgymnasium, K-Nord. Indgang fra Trongårdsvej 44 (første vej til højre efter vandtårnene).
Tilmelding er ikke nødvendig, hvis man ikke deltager i spisning
Dagsorden:
- Valg af dirigent – bestyrelsen foreslår Teddy Jacobsen.
- Formandens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år.
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab for 2025 til godkendelse.
- Fremlæggelse af budget for 2026.
- Fastsættelse af kontingent.
- Behandling af evt. forslag fra bestyrelse og/eller medlemmer. Forslag til behandling på generalforsamlingen skal sendes til formanden senest den 2. april 2026.
- Afholdelse af valg i henhold til vedtægternes §7.
- 2 bestyrelsesmedlemmer: Gitte Christensson og Hans Kierkegaard.
- 4 suppleanter: Rosemary Bohr, Merian Haugwitz, Morten Ulrich og Louise Zyskind.
- Revisor: Helge Saxtorph Kofod. På nyvalg er:
- Revisorsuppleant: Lars Viemose Andersen.
- Eventuelt...
-
På genvalg er:
Foredrag
Efter generalforsamlingen vil to repræsentanter fra Lyngby-Taarbæk Forsyning fortælle om Forsyningens opgaver, dvs. vand, spildevand og affaldshåndtering, og hvad borgernekan forvente fremover.
Spise og drikke
Efter foredraget vil der være noget godt at spise og drikke.
Tilmelding til spisning
For at undgå madspild, kræves tilmelding til spisning senest 12. april 2026. Der kan deltage max. 2 personer pr. medlem til spisning. Tilmelding er ikke nødvendig, hvis man ikke deltager i spisning. Tilmelding til spisning foretages her: Kontakt.
